Objednávky recepce:

+420 774 877 649

E-mail:

masaze@estetickysalonkarolina.cz

Otevírací doba:

Po - Pá: 9 -11h / 14 -18h


GDPR – Pravidla ochrany osobních údajů

  1. Úvod
    Tato pravidla ochrany osobních údajů (dále jen „Pravidla„) stanovují
    pravidla zpracování osobních údajů v souladu s právními předpisy, zejm.
    nařízením EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů
    (dále jen „GDPR“). Účelem těchto pravidel o zpracování osobních údajů je
    umožnit vám kontrolu, zajistit informovanost a obeznámit vás s tím, které
    osobní údaje shromažďujeme, proč je shromažďujeme a jak je používáme.
    Shrnutí v běžném jazyce poskytujeme pouze pro usnadnění čtení a není
    právně závazné. Abyste si udělali úplnou představu o právech a
    povinnostech, přečtěte si prosím úplné znění těchto Pravidel. Vyplněním
    webového formuláře potvrzujete, že jste srozuměni s těmito Pravidly, že
    vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním a že je v celém rozsahu akceptujete.
  2. Důvod, rozsah a účel zpracovávání osobních údajů
  3. Správcem Vašich osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení
    Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických
    osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
    pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Masážní a estetický salon
    Karolína, zastoupený Marii Mikolajivnou Ševčíkovou, se sídlem v
    Tovární 923, Holešov 769 01, IČ 74339991, zapsaná na
    živnostenském úřadě v Holešově
  4. Jakékoli dotazy ohledně zpracování Vašich osobních údajů směřujte
    na kontaktní údaje správce masazeholesov@seznam.cz
  5. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo
    identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je
    fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména
    odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo,
    lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních
    prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické,
    kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  6. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
  7. Správce zpracovává Vaše osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo
    osobní údaje, které správce získal na základě toho, že jste vyplnili
    objednávky nebo jiný příslušný formulář.
  8. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje
    nezbytné pro plnění smlouvy, tj. jméno, příjmení, emailová adresa,
    telefonní číslo a pokud je to nezbytné, také IČO, DIČ, adresa sídla
    nebo místa podnikání.
  9. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    ● plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b)
    GDPR,
    ● oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu
    (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6
    odst. 1 písm. f) GDPR,
    ● Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého
    marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů)
    podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č.
    480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v
    případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  10. Účelem zpracování osobních údajů je
    ● vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze
    smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou
    vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení
    objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je
    nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí
    osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce
    plnit,
    ● zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  11. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu
    rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
  12. Správce uchovává Vaše osobní údaje:
    ● po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze
    smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z
    těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního
    vztahu).
    ● po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro
    účely marketingu, nejdéle 3 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na
    základě souhlasu.
    ● Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce Vaše osobní
    údaje vymaže.
    COŽ ZNAMENÁ
    Osobní údaje jsou informace, které identifikují konkrétní fyzickou osobu. Od
    okamžiku, kdy nám vyplníte a pošlete poptávkový, objednávkový nebo jiný
    webový formulář, zpracováváme vaše osobní údaje. Zpracováváme pouze
    údaje, které jste nám sdělili. Vaše údaje použijeme pouze pro vyřízení
    poptávky, plnění smlouvy, plnění zákonných povinností jako např.
    vystavování faktur a pro posílání newsletterů.
  13. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
  14. Příjemci osobních údajů jsou osoby
    ● podílející se na dodání služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    ● zajišťující emailingové služby a další služby v souvislosti s
    provozováním webu,
    ● zajišťující účetní, daňové a právní služby
    ● zajišťující marketingové služby.
  15. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země
    mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
    COŽ ZNAMENÁ
    Při poskytování služeb používáme určité subdodavatele, kteří mohou mít
    přístup k vašim osobním údajům, které jste námi poskytli. Tyto firmy se
    zavázaly dodržovat mlčenlivost o vašich datech a zabezpečit vše, aby
    nedošlo k úniku či zneužití osobních údajů.
  16. Vaše práva
  17. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    ● právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    ● právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení
    zpracování dle čl. 18 GDPR.
    ● právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    ● právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    ● právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    ● právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na
    masazeholesov@seznam.cz
    ● Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů
    v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na
    ochranu osobních údajů.
  18. Jako zájemce o využívání našich služeb vyplněním kontaktního
    webového formuláře:
    ● souhlasíte s použitím svých osobních údajů pro účely elektronického
    zasílání obchodních sdělení, reklamních materiálů, přímého prodeje,
    průzkumů trhu a přímých nabídek produktů ze strany správce a
    zároveň
    ● prohlašujete, že zasílání informací podle předchozího bodu
    nepovažujete za nevyžádanou reklamu ve smyslu zák. č. 40/1995
    Sb., v platném znění, neboť se zasíláním informací dle předchozího
    bodu ve spojení s § 7 zák. č. 480/2004 Sb. výslovně souhlasíte.
    ● souhlas dle tohoto odstavce můžete kdykoli písemně odvolat na
    masazeholesov@seznam.cz, respektive se odhlásit z odběru
    obchodních sdělení.
    ● Za účelem zvýšení uživatelské přívětivosti a analytiku používá
    správce pro provoz webových stránek tzv. cookies – textové soubory,
    které jsou při návštěvě webových stránek uloženy v počítači
    návštěvníka webových stránek. Tyto cookies nespadají do
    působnosti GDPR. Návštěvník webu může zakázat ukládání cookies
    v nastavení prohlížeče.
    COŽ ZNAMENÁ
    Během naší spolupráce se na nás můžete kdykoliv obrátit s dotazem jak
    vaše data zpracováváme. Osobní údaje, které používáme v dokladech o
    smlouvě, fakturách, musíme dle zákonů vést a také po určitou dobu
    archivovat, tedy nemůžeme je vymazat. Naopak vymazat lze vaše osobní
    údaje používané pro posílání newsletterů, a to na vaši žádost, resp.
    odhlášení se, které naleznete v patičce každého newsletteru.
  19. Organizační a technické opatření k zabezpečení osobních údajů
  20. Správce se zavazuje, že zpracovávání Vašich osobních údajů bude
    zabezpečeno zejména následujícím způsobem:
    ● Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy
    a pro výkon veškerých činností potřebných pro plnění služeb.
    ● technicky a organizačně zabezpečí ochranu zpracovávaných
    osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo
    nahodilému přístupu k Vašim osobním údajům, k jejich změně,
    zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému
    neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití a aby byly
    personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání údajů
    zabezpečeny veškeré povinnosti osobních údajů, vyplývající z
    právních předpisů.
    ● přijatá technická a organizační opatření odpovídají míře rizika.
    Správce pomocí nich zajišťuje neustálou důvěrnost, integritu,
    dostupnost a odolnost systémů a služeb zpracování, a včas obnovuje
    dostupnost osobních údajů a přístup k nim v případě fyzických či
    technických incidentů.
    ● k osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby
    správce a subdodavatelů podle těchto Pravidel, které budou mít se
    správcem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů.
    ● k osobním údajům mají přístup pouze oprávněné osoby správce a
    subdodavatelů podle těchto podmínek, které mají se správcem
    stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a které jsou povinny
    zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních
    opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo jejich zabezpečení.
    COŽ ZNAMENÁ
    Poskytovatel přijme a bude udržovat aktuální bezpečnostní opatření pro
    ochranu osobních údajů adekvátní povaze a rozsahu Vašich osobních
    údajů.
  21. Závěrečná ustanovení
  22. Vyplněním a odesláním objednávkového webového formuláře nebo
    jiného příslušného formuláře a zaškrtnutím políčka souhlasím s
    Pravidly potvrzujete, že jste seznámen/a s pravidly ochrany osobních
    údajů, že s nimi souhlasíte a že je v celém rozsahu přijímáte.
  23. Správce je oprávněn tato Pravidla měnit. Novou verzi Pravidel
    zveřejní správce na svých internetových stránkách a zároveň Vám
    zašle novou verzi těchto podmínek Vaši emailovou adresu, kterou
    jste správci poskytl/a.