VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Milí návštěvníci webových stránek www.estetickysalonkarolina.cz, právě
jste se ocitli na stránce se všeobecnými obchodními podmínkami pro
prodej.
Na webových stránkách, jste si nejspíš už přečetli podrobnosti o vámi
vybraném produktu. Tyto Všeobecné obchodní podmínky obsahují
informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na
objednávací tlačítko. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Před vlastní
objednávkou totiž zaškrtáváte i políčko „souhlasím s obchodními
podmínkami“. Pokud si VOP přečtete, bude váš souhlas opravdu
souhlasem.
KDY SE VOP POUŽIJÍ A JAKÝ MAJÍ VZTAH K UZAVŘENÉ SMLOUVĚ?
VOP se použijí pro prodej produktů přes webové rozhraní. Samotný nákup
produktů a proces uzavření smlouvy je popsaný níže. VOP jsou
dokumentem, který tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi námi.
Pokud by ve Smlouvě byla ujednání, která se liší od textu VOP, mají
ujednání ve Smlouvě přednost.
Nákup produktů probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi námi
jako Prodávajícím a vámi jako Kupujícím. Pokud je ve VOP užíván pouze
pojem „Smlouva“, rozumí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o
poskytování služeb. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v
elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena
vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem na webovém
rozhraní) a jejím přijetím z mé strany a těmito VOP.
Obsah VOP:
I. Základní údaje o mně
II. Důležité pojmy, aby bylo zřejmé, o čem se zde píše
III. Jak na objednávku a uzavření Smlouvy?
IV. Jak je to s cenou produktů?
V. Jakým způsobem vám budou produkty dodány?
VI. Odstoupení od Smlouvy
VII. Záruka, práva z vadného plnění a reklamační řád
VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
IV. Závěrem
I. ZÁKLADNÍ ÚDAJE O MNĚ
Marija Mikolajivna Ševčíková
IČ: 74339991
Sídlo: Tovární 923, Holešov, 769 01
E-mail: masazeholesov@seznam.cz
Jsem zapsána v živnostenském rejstříku
Nejsem plátce DPH.
Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu
jsem vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování
podnětů a reklamací.
V dalším textu vystupuji už jen jako „Prodávající“.
II. DŮLEŽITÉ POJMY, ABY BYLO ZŘEJMÉ, O ČEM SE ZDE PÍŠE
KDO JE KUPUJÍCÍ?
Kupujícím je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní, se mnou uzavře
Kupní smlouvu, kterou koupí některý z nabízených produktů.
KDO JE SPOTŘEBITELEM?
Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v
rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu
povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít
za to, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.
CO JE SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA?
Je to Smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má
v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní kupující. Pokud se
některé právo týká pouze Spotřebitele, je to ve VOP výslovně uvedeno (tj.
místo „Kupující“ je uvedeno „Spotřebitel“).
JAKÝMI PRÁVNÍMI PŘEDPISY SE SMLUVNÍ VZTAH MEZI NÁMI ŘÍDÍ?
Jsou to platné právní předpisy, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je
to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
III. JAK NA OBJEDNÁVKU A UZAVŘENÍ SMLOUVY?
1. Jako Kupující objednáváte produkty přes webové rozhraní, tj. skrze
objednávkový systém na webových stránkách, vyplněním tam umístěného
objednávkového formuláře.
2. POPIS PRODUKTŮ: Na webovém rozhraní naleznete podrobný popis
nabízených produktů. Prezentace produktů uvedená na webovém rozhraní
je informativního charakteru. Jako Prodávající nejsem povinen uzavřít
Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ: Pro objednání přes webové rozhraní slouží
objednávkový/rezervační formulář, kde jako Klient vyplníte své kontaktní
údaje (jméno, příjmení, adresu, e-mail, při objednávce na firmu i údaje o
firmě, IČ, DIČ), informace o objednávaném produktu (vložením
objednávaného produktu do „košíku“ webového rozhraní) a vyberete
způsob úhrady.
Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje
vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé
chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na objednávací
tlačítko pod objednávkou.
O přijetí objednávky učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na
webovém rozhraní vás budu informovat e-mailem zaslaným na vaši
elektronickou adresu. Doručením tohoto potvrzení o přijetí objednávky na
vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Smlouva uzavřena.
Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou
možné jen na základě dohody mezi námi. Do doby uzavření Smlouvy
můžete svoji objednávku zrušit e-mailem poslaným na moji elektronickou
adresu uvedenou v části „Základní údaje o mně“ v čl. I. těchto VOP.
V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti
objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že
objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále
nezabývám.
Objednávat produkty přes webové rozhraní je možné 24 hodin denně, 7 dní
v týdnu. Upozorňuji však, že výjimečně může dojít k dočasné
nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu a nebo v důsledku
okolností, za které neodpovídám, jako jsou výpadky připojení k internetové
síti apod.
IV. JAK JE TO S CENOU A JAK SE PLATÍ?
1. CENA PRODUKTŮ: Na webovém rozhraní je uvedena i cena. Cena je
platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Náklady na
dopravu ani jiné náklady spojené s dodáním nejsou, cena uvedená v
souhrnu objednávky je tedy cenou konečnou.
2. Sjednanou cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání vaší
objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém
rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo
obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna vám za
takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k
automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z
vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od
Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku vám v tom případě vrátit. Dojde-li
ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením
z mé strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li
mezi námi k jiné výslovné dohodě.
3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkt
dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny.
4. ZPŮSOB PLATBY: Sjednanou cenu je možné uhradit následujícím
způsobem:
– Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na můj bankovní účet:
pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí
objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní
symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve
dodán.
– Bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním
převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou
napojeny na platební bránu společnosti PAYS s.r.o., která poskytuje
zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních
převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému
bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu
společnosti PAYS s.r.o. Tyto údaje se mnou uvedená společnost nesdílí a
nemám k nim přístup.
5. SPLATNOST CENY: Cena je splatná do 3 dní od potvrzení přijetí
objednávky. Datum splatnosti je uvedené na faktuře.
Cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj
bankovní účet.
Produkty není možné hradit formou splátkového kalendáře, pokud není
výslovně uvedeno jinak.
V. JAKÝM ZPŮSOBEM VÁM BUDOU PRODUKTY DODÁNY?
A. Dodací podmínky produktů:
1. ZPŮSOB DODÁNÍ. Je možné vyzvednout přímo na místě nebo zasláním
poštou.
2. DODACÍ LHŮTA. Při zaslání je dodací lhůta 3-5 pracovních dnů poté,
kdy bude platba připsána na můj bankovní účet.
VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Podle § 1829 odst. 1 NOZ máte jako Spotřebitel právo od uzavřené Kupní
smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření
Smlouvy.
1. V případě, že by z vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 7 dnů
po její splatnosti, Smlouva se ruší. V případě, že jsem od vás obdržela před
tím částečnou platbu na kupní cenu, vrátím vám ji do týdne od zrušení
Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
2. Jak vy jako Kupující, tak já jako Prodávající jsme dále oprávněni
odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených
v těchto VOP.
VII. ZÁRUKA, PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy,
zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174
NOZ.
2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 NOZ.
3. Jako Prodávající vám odpovídám za to, že produkt při převzetí nemá
vady. Jste-li Spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců
od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí. Jste-li
Spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době,
která činí 24 měsíců od převzetí produktu. Nejste-li spotřebitelem,
odpovídám vám pouze za vady, které má produkt při převzetí.
4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě
opakovaného výskytu vady a nebo výskytu většího počtu vad máte právo
požadovat výměnu produktu za nový a nebo od Smlouvy odstoupit. V
případě odstranitelné vady na dosud nepoužitém produktu můžete
požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny a nebo, není-li to
neúměrné, požadovat výměnu produktu za nový. V případě, že
neodstoupíte od Smlouvy a nebo neuplatníte právo na dodání nového
produktu bez vad či opravu produktu, můžete požadovat přiměřenou slevu.
Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopna vám
nový nebo po opravě funkční produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě,
že bych nezjednala nápravu v přiměřené době a nebo že by vám zjednání
nápravy působilo značné obtíže.
5. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím
produktu věděli, že produkt má vadu, nebo byste vadu sami způsobili.
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené
nesprávným užíváním produktu.
6. Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O
reklamaci mě můžete předem informovat i e-mailem. Uvítám, pokud k
reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované
závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O
uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení.
VIII. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou
stížnost, kontaktujte mě prosím na elektronické adrese
masazeholesov@seznam.cz
2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je
příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně
spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o
ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na
tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
3. Pokud mezi Prodávajícím a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému
sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem
mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k
mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní
inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení
sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
IX. ZÁVĚREM
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností
Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
3. Vezměte, prosím, na vědomí, že jsem oprávněn tyto VOP jednostranně
měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v
okamžiku odeslání objednávky. Tato verze obchodních podmínek je v
textové podobě ve formátu pdf i přílohou e-mailu potvrzujícího přijetí
objednávky.
4. Tyto VOP jsou účinné od 1.1. 2022